חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מפרץ סנט פול: סיור שייט בחופים, מפרצונים ומערות

טיול שייט לאיזור מפרץ סנט פול הוא פשוט חלומי וכזה שיעשה לכם את הטיול!

זה הזמן להקדיש חצי יום מהחופשה שלכם עבור סיורי שייט במלטה לאורך קו החוף בכדי לגלות את קו החוף המושלם של מלטה עם המפרצונים הקטנים והמערות הסודיות שניתן להגיע אליהם רק ע"י סירה קטנה..סיור זה הוא ההזדמנות המצוינת לרדת מהכביש ולעבור לים לחוויה נעימה ומרגיעה.

לרכישת כרטיסים לטיול השייט הזה לחצו כאן!

תוך דקות מהרגע שעוזבים את החוף תוכלו לראות באופק את כפר הדייגים הציורי קסמקסיה והחוף החולי הלבן של מפרץ המיסטרה. לאחר מכן, תעברו ליד האי סנט פול, שם הושחתה האונייה עם השליח שהביא את הנצרות לאירופה. כשעומדים בראש החוף, גלו את קו החוף המחוספס והפרוע של החוף הצפוני, עם שלל המפרצים היפים, הצוקים, והמערות.

הפסקת השחייה הראשונה שלך בת 15 הדקות היא במפרץ אימגיבה המבודד, שהצליח לשמור על יופיו הפרוע בזכות אי הנגישות שלו. כשממשיכים לאורך החוף, עוברים ליד החוף החולי הגדול ביותר של מלטה: מפרץ מליחה. התחנה הבאה היא עוד פנינה נסתרת שקשה לגישה אליה: לגונת האלמוגים. אזור זה הוא מערה נטולת גג שנוצרה באופן טבעי עם מים צלולים בצבע טורקיז.

אחרי הלגונה, אנו נהיה בדרך לאי קומינו, שם תעצרו במערות סנטה מריה, הידועות במקום כמערות הפיראטים. זוהי מערכת מערות מרתקת המורכבת ממנהרות ומערות. האזור ידוע כגן עדן למי שאוהב שנורקל וגם אתם תוכלו לקפוץ עם שנורקלים.

זמן ממוצע: כ-4 שעות טיול. הטיולים יוצאים ב-11:30 בבוקר.

נקודת מפגש: חפש את הסירה בצבע כחול שכותרתה "Sea Explorer" בצד שמאל של המזח.

לרכישת כרטיסים לטיול השייט הזה לחצו כאן!

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במלטה מתחילה כאן

דילוג לתוכן