חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלטה 5 ימי טיול

5 ימים במלטה זו החופשה האידיאלית. היינו 4 מבוגרים+ תינוקת ושהינו ב- valletta dream suites בולטה – בניין דירות שכולו של אותם הבעלים.
בעלי הדירה מקסימים – בארץ התכתבנו עם ג'וזף שענה לכל שאלה , ושם דיוויד ענה לנו לכל שאלה ועזר כשהיה צורך (למשל- להביא גיגית שתשמש כאמבטיה לתינוקת).
גם 'אם הבית' של הבנין מאוד נחמדה ותשמח לעזור בכל דבר.

הטיול:

ביום הראשון טיילנו ברחבי ולטה- כל נקודות הציון שקראתם עליהן (גני בארקה העליונים והתחתונים, רחובות מיוחדים, כנסיות וכו'), קיבלנו המלצה מאדם מקומי על מסעדת Beati Paoli – בעינינו היתה המסעדה הכי טובה מכל המקומות בהם אכלנו במלטה. לא לפספס! אוכל טעים, קינוחים מעולים, שירות מעולה.. מומלץ!

ביום השני לקחנו מעבורת ל 3 הערים וטיילנו שם רגלית. העיר שאליה מגיעים עם המעבורת הכי פחות מרשימה בעיני, ודי מהר המשכנו ממנה הלאה. בצהריים אכלנו במסעדה על הרציף (לצערי שכחתי את שמה. היא מאוד גדולה, לא ניתן לפספס אותה, והיא הומלצה על ידי מקומיים שם- זה מוטיב חוזר בטיול שלנו).
החיסרון- כשרצינו לחזור החליטו בהפתעה שיש רוחות וביטלו את המעבורות חזרה לולטה. נאלצנו לקחת אוטובוס (הראשון הגיע מלא ופשוט המשיך לנסוע) , חזרנו לדירה כמעט שעה וחצי מאוחר מהתכנון…
בעקבות העניין (בכל זאת- היינו עם תינוקת)- ויתרנו בהמשך השהות על מעבורות כי היו ימים עם רוחות וחששנו שזה יקרה שוב…

ביום השלישי לקחנו אוטובוס למדינה, טיילנו ברחבי העיירה הקטנה, סעדנו במסעדת Fontanella (נוף מדהים. אבל לא התלהבנו מהאוכל או מהקינוחים כמו שכולם מתלהבים..), ואחכ החל גשם אז נכנסנו למוזאון הטבע בעיר.
בתום הגשם חזרנו לולטה והגענו לשוק האוכל שם שהוא יקר אבל נחמד – בקומה התחתונה יש סוג של סופר מרקט מגוון (והכי גדול בולטה.. יש שם מקסימום סופרים בגודל של קיוסק) ולמעלה יש כל מיני מסעדות מזון מהיר (הפסטיצ'י שם היה הכי טעים מכל הניסיונות שלנו במלטה- וניסינו בכל יום פסטיצ'י במקום אחר)

ביום הרביעי נסענו לכפר האומנים (מיותר להגיע לשם בעיני. אמנם החנויות מיוחדות, אבל היו מעט מאוד אמנים בשל השיפוצים) ואחריו המשכנו לטיול רגלי ברחבי רבאט. גם שם קיבלנו המלצה מאדם מקומי על מעין קונדיטוריה מקסימה – דולצ'סימה שנמצאת ליד הכנסיה הגדולה שם לארוחת הצהריים. היה נחמד גם שם.

ביום האחרון נסענו לכפר הדיגיים , צעדנו על הרציף ומשם המשכנו ל- st peters pool . מקום עם נוף מדהים! קשה להסביר במילים ואפילו התמונות לא מספיק מעבירות כמה יפה שם..
אבל – היינו עם תינוקת. באינפורמיישן לא אמרו שזה לא מסלול לעגלה. אז – מאוד מומלץ- אבל ללא תינוקות או לתינוקות עם מנשא (היינו עם עגלה בידיים ברוב המסלול, ותינוקת במנשא על מישהו אחר).
כשחזרנו לולטה נפרדנו ממנה בקפה קורדינה שמומלצת מאוד באינטרנט. היה בעיני טעים אבל לא מיוחד כמו הציפיות..