חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פוסט אזהרה! – חברת Go To Gate טיסה למלטה

שלום לכולם ברצוני לשתף אתכם במקרה שהיה לי עם החברה הזאת ולהזהיר אתכם

סגרנו עם חברת Go To Gate טיסה למלטה

דאגנו שתהיה טיסה הלוך חזור עם החברה המקומית וכמובן לשלם על כבודה (כרטיס יקר יותר + מחיר של כבודה)

הגיע היום של הטיסה
כמובן כל הטפסים מוכנים, ולפתע נחשו מה? אין תוספת כבודה (מזוודות) בהזמנה שלנו לטענת נתב"ג

לא ידענו מה קורה חשבנו שהבעיה היא כאן בארץ
שלחו אותנו לאזור שמטפל בכל העניין הזה בנתב"ג, מסתבר שהם הזינו אותנו במערכת
"טיסה ללא כבודה"
ניסנו לחייג 5 פעמים לשירות טלפוני שלהם. שירות כל כך גרוע ולא רק שהוא גרוע.. הוא ממוקם בהודו, והם לא יודעים לתת שירות באנגלית בכלל
המשפט היחיד שהם אמרו שיש לנו טעות ולא רכשנו בכלל הזמנה שכזאת
שלחנו מיילים לחברה, הם טענו שיפנו לזה זמן רק עוד 10 ימים (טיסה עוד שעה)
מתקשרים הם נותנים לנו לחכות על הקו חצי שעה

הגענו למצב שאין לנו ברירה
לשלם כל אחד 80 יורו קנס

ירד לנו כל המצב רוח, עזבו שלא הספקנו לדיוטי פרי ישר עלינו לטיסה
בחזור למזלנו שדה התעופה של מאלטה נתן לנו לטוס ללא הקנס
אבל גם בחזור היינו צריכים לשלם 80 יורו קנס

נשמע לכם הגיוני המצב הזה?
עבר שבועיים מהמקרה וקיבלנו את אותה תשובה, "לא רכשתם עם כבודה"

שירות זוועתי, לא ממליץ לכם לטוס עם החברה הזאת תזהרו הם רמאים! חברת SkyScanner נוהגת להמליץ עליה
פשוט חבל על הכסף שלכם

מאת:אלון-גוזלי


תגובות בנושא:

חברה בעייתית כי אין עם מי לדבר, לי הייתה בעיה והיו חוזרים אליי טלפונית ב 03.00 כי אצלהם זה היה בוקר, הכלל איתם הוא פשוט, אם הכל מסתדר- הם תמורה זולה לכרטיס, אבל אם משהו הכי קטן משתבש- אין עם מי לדבר ונדפקים

תשמרו את האישור , וגם את הקבלה ששילמתם בשדה התעופה וכשתגיעו לארץ תשלחו להם את ההוכחות ששילמתם פעמיים.
הם יבינו שנעשתה טעות והם אמורים להחזיר לכם את הכסף.

תמיד כדאי לבדוק בטפסים שמקבלים עוד לפני הטיסה ולראות שבאמת הכל הוזן כמו שצריך!
לגמרי לא שופטת אבל זו יכולה להיות סתם טעות אנוש שאפשר לתפוס בזמן.
בכל מקרה תשמרו את הקבלה של הסכום שהוספתם בשדה ותקבלו פיצוי מ go to gate

להבא – פשוט תסע בלי מזוודה . תיק גב מספיק .

קניתי מהם לפחות 50 כרטיסי טיסה בשנה האחרונה – והשירות שלהם – נהדר . בלי מזוודות . בלי שינויים – הכל דבש .

תתחיל לסבך , מזוודות , ארוחות שינויים – לך לסוכן . הוא יקח קצת עמלה אבל תקבל מוצר טוב יוצר .

ולפני אצבע מאשימה – כנראה שלא צרפת מזוודה , הזמנת ללא מזוודה , קורה , ועל זה לומדים . האם חייבו אותך על תוספת מזוודה?

רק 80 יורו. לא סוף העולם .

חייב לציין שאייר מלטה נוראים בפני עצמם.
קנינו דרך האתר שלהם כרטיסים עם בחירת מקומות במעבר חרום ושילמנו תוספת במערך ההושבה של המטוס שהביאו היה שוני בשורות ונלחמנו בשיניים לקבל את אותם המקומות שהוקצו לאנשים רנדומלים שכבר קיבלו כרטיס…כל התגובות של עובדי הדלפק היה אין לנו מה לעשות אין נציגים של החברה בארץ…

ללא קשר אם מזמינים באתר זה או אחר, באתר מזמינים את הטיסה הבסיסית ללא כל תוספת.
את כל ההרחבות (מקומות, ארוחות מטען וכו') מזמינים מחברת התעופה במסך ניהול ההזמנה. (באישור ההזמנה מפורט ה pnr שאיתו נכנסים למסך הניהול באתר חברת התעופה)

עשו לי טעות בתאריך של הטיסה חזרה ולשנות את זה לקח לי עשרות מיילים, 3 שיחות לאנגליה( הם יושבים שם אבל העובדים הודים שמדברים במבטא לא מובן) והרבה שערות לבנות על הראש….
מאז המקרה ההוא למדתי לקח לסגור טיסות רק דרך חברות עם נציגות בארץ

כל שנכתב כאן לא מדוייק…הכל תלוי בחברת התעופה ולא בדילר. יש תמיד לקרוא את תנאי החברה לפני הזמנה דרך סוכן.
ישנן בפרוש חברות תעופה שלא מאשרות לסוכנים\מתווכים למכור שוברי כבודה. ניתן לקנות רק דרך משווק מורשה,או,ישירות מול חברת התעופה!!!

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במלטה מתחילה כאן

דילוג לתוכן