חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מקומות מרכזיים במלטה

רציתם מדריך מקוצר למטייל הישראלי העצמאי במלטה אז קיבלתם! לפניכם מקומות מרכזיים במלטה שאסור לפספס בכדי להפוך את החופשה שלכם למושלמת!

המקומות המרכזיים והמתויירים ביותר במלטה שכדאי מאוד ושווה לבקר בהם הם:
*סנט ג׳וליאנס– שם תמצאו את רחוב פצ׳וויל, הלו הוא רחוב הבילויים עם המועדונים, הפאבים והמסעדות. בסוף הרחוב יש גם קניון קטן. בסנט ג׳וליאן נמצא הקזינו המפואר במלטה שנמצא בשטח מלון דרגונרה.
*סלימה– העיר שנושקת למפרץ ממנו יוצא שייט מפרצים שבו רואים את מלטה מהים. יפה מאוד! (רק במידה והים לא סוער).
בסלימה נמצא גם הקניון הגדול, קניון דה פוינט שמו, עם כל חנויות המותגים שאתם מכירים מהארץ.
(החנות של זארה נמצאת מחוץ לקניון).
*ולטה – עיר הבירה, רחוב רפובליקה הוא הרחוב הראשי. בו נמצאת אחת הקתדרלות היפות באירופה, שווה ביקור!! (כניסה בתשלום).
*קפה קורדינה נמצא באמצע הרחוב, מומלץ ביותר!
*בהמשך הרחוב נמצא ארמון האבירים. (כניסה בתשלום-שווה ביקור). כולל ארוחת ערב בסגנון שהאבירים אכלו בימי הבניים…..מרתק (המופע באנגלית)
*עוד בולטה, לעלות לגני בראקה, משם נשקף נוף יפהיפה של הנמל הגדול ושלושת הערים ממול. אם תגיעו בזמן, תוכלו לצפות כל יום בשעה 12:00 בצהריים בירי מדומה של תותחים שמבוצע בגנים ע״י חיילים.
*בולטה נמצא גם קולנוע שמקרין ב 5 מימד סרט באורך של כ 20 דקות (גם בעברית) את ההיסטוריה המדהימה של מלטה. אסור לפספס!!! חוויה יוצאת דופן!
*מוסטה– בעיירה הזאת נמצאת הכנסייה עם הרוטנדה (כיפה) השלישית בגודלה בעולם. סיפור הכנסייה מעניין .
*טהא׳לי– זהו כפר אומנים שאפשר לצפות באומנים שעושים עבודות קרמיקה, זכוכית ותכשיטים. לאורך הכפר יש חנויות עם המוצרים, מחירים סבירים, יש גם בית קפה קטן נחמד.
*מדינה– הייתה בעבר עיר הבירה, כיום גרות בה רוב משפחות האצולה של מלטה. סימטאות ציוריות מדהימות ותצפית על מלטה מגבוה. *לא לפספס את בית הקפה המפורסם פונטנלה, עם העוגות הטעימות! חל איסור להיכנס לעיר עם רכבים, למעט מורשים בלבד. בכניסה למדינה עומדים סוסים רתומים לעגלות שייקחו אתכם (תמורת תשלום כמובן) לסיבוב בין הסימטאות הציוריות. אל תסכימו לכל מחיר. תתמקחו!
*המערה הכחולה– ירידה לסירות בזהירות רבה!! שייט למערה 8 יורו לאדם. מחזה מרהיב של צבעי מים ייחודיים שנוצרים מקרני השמש שמאירה את הצמחיה התת קרקעית. אחרי השייט, לאכול גלידה מצויינת למעלה ליד בתי הקפה.
*גוזו – זהו החלק היותר ירוק במלטה. אבל כשאני אומרת ״ירוק״, הכוונה יותר לחקלאות ולא לנופים.כדי להגיע לגוזו, אוטובוס יביא אתכם לנמל מג׳אר, שם תעלו (בתשלום) על מעבורת שתעביר אתכם לאי גוזו. קחו בחשבון את המעבורת האחרונה שתחזיר אתכם.
*החלון הכחול בגוזו- כבר לא קיים. גל שהתנפץ מתחתיו, שבר אותו לרסיסים.
*ויקטוריה– היא עיר הבירה.
קומינו, זהו האי הקטן ביותר מבין שלושת האיים, המקום יפה להפליא, לא מומלץ לחזור בשיט של שעה וחצי לסלימה, כשהים בוער, זה פשוט סיוט!
*הכפר של פופאי– נמצא בדרך לנמל מג׳אר, זהו הכפר שהוקם לצילומי הסרט פופאי עם רובין ויליאמס.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במלטה מתחילה כאן

דילוג לתוכן