חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארמון גרנד מאסטר

כניסה לארמון הגראנד מאסטר (Grandmaster's Palace) המרהיב, הממוקם בעיר הבירה וואלטה – Valletta, מעניק הצצה אותנטית לחיי המלוכה האציליים אשר התקיימו במלטה מאות שנים אחורה. כיום, חלק מהארמון משמש כבית הפרלמנט בו מתקיימים הדיונים הפוליטיים וחלקו האחר פועל כמוזיאון מרשים. ארמון הגראנד מאסטר עטוף במשטחי גובלנים מקוריים ומדהימים, דיוקנים של גדולי המנהיגים והאבירים, שריונות וחרבות – היוצרים יחד מראה מרתק ומיוחד מאין כמוהו.

על הארמון

במאה ה-16, בשיא פריחת מסדר האבירים במלטה, שימש הארמון כמוקד השלטון. השלטון הבריטי במאה ה-19 הפך את הארמון ההיסטורי לביתם של הנציבים הבריטיים באי, עד לקבלת העצמאות של מלטה בשנת 1964, אז הוסב לבית הפרלמנט המלטזי.

החדרים והמעברים של הארמון מרוהטים בפאר רב עם חפצי אמנות, כלי נשק וחליפות שריון. החדר בו שכנה המועצה העליונה של האבירים, מכוסה בציורי קיר יפים. כמו כן, היכל השגרירים שבארמון מציג דיוקנאות של אבירים ומלכים. קומת המרתף היא תערוכת הנשקייה העתיקה, אחד מהאוספים הגדולים מסוגו בעולם, למרות שכיום מדובר באוסף קטן בהרבה מהמקורי, זאת לאחר הביזה הגדולה במאה -18 על ידי צבאות נפוליאון. בין המוצגים הנדירים שאפשר לראות באוסף בולטת חליפת שריון שיוצרה במילאנו במאה ה-17 וכיסוי שריון בגודל מלא. הארמון הוא אטרקציה מרכזית בעיר וולטה – המוכרת כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

שעות פתיחה: פתוח בכל יום בין השעות 9:00-17:00, שעות פתיחת הנשקייה: 10:00-16:00 (בחמישי סגור, בסופ"ש – 9:00-17:00).

מחיר כניסה: 10 אירו (15 אירו כולל מדריך קולי), ילדים בגילאים 6-11: 5 אירו, הכניסה חינם לילדים מתחת לגיל 6.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במלטה מתחילה כאן

דילוג לתוכן