חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פליימוביל

פליימוביל פארק (פליימוביל פאן פארק מלטה = PLAYMOBIL FunPark Malta) מקום חמוד לקטנים (מתאים לדעתי עד גיל 8) מלא משחקי פליימוביל, כניסה ממש זולה, להעביר ככה שעה במזגן..במקום חנות זולה. פארק פליימוביל – הילדים יאהבו מאוד. הכניסה יחסית זולה אבל הילדים מסתנוורים מהפליימוביל ורוצים לקנות גם הביתה… בילוי נחמד של כמה שעות במקום מקורה, מומלץ ליום סוער עם רוחות. חוץ מלהרכיב פליימוביל יש בחוץ משחקייה. המפעל סגור נשאר פארק וחנות פתוחים. המקום מקסים , משחקית פליימוביל וכמה מתקנים כמו סירה ומגלשה לתפס עליהם, לגילאים גדולים משנה.

(מומלץ להתחיל את היום בבלו גרוטו,נמצא 10 דקות מהפליימוביל.
יש חנייה מסודרת במקום (חינם) כמה דקות הליכה עד לסירות, קונים כרטיס במקום,8 יורו מבוגר 4 לילד עד גיל 10. השיט יצא ממש מידי לא היה תור, ולקח 20 דקות. מקום מדהים! זה שיט בין מערות עם צבעים נדירים של מים. הבנתי שמומלץ לבוא כמה שיותר מוקדם כדי שיהיה צבע יפה למים, מ13:00 כבר אין טעם להגיע. אחכ ממשיכים עוד כמה דקות בכביש ויש תצפית מלמעלה. לא לפספס!! אם הים סוער אין שיט, ואין הרבה מה לעשות שם ללא השיט. רק טיילת קטנה עם נקודות תצפית ומסעדות.

התחנה הבאה אחרי הפליימוביל היא בריכת סנט פול, רושמים בוויז PARKPLATZ או ST. PETERS' pool מדובר בחוף רחצה בנמל גדול, חוף חולי וחביב מאוד. ומשם המשכנו לבריכת סנט פול, יש דרך אפר ונוסעים עם הרכב ואז יש חנייה מסודרת עם שלט שזה החנייה, המשכנו בנסיעה עם האוטו ולא חנינו והבנו שעשינו בשכל כי החנייה מאוד רחוקה מהמקום. ואז אחרי מרחק לא קטן הייתה שוב חנייה גם בא לא חנינו, ובסוף הצלחנו להגיע ממש עד המקום עם האוטו. מה שכן החלק האחרון לאחר החנייה השנייה צר באופן הזוי.למזלנו לא היה אף אחד בנתיב הנגדי. ואז יש ירידה של כמה דקות ברגל, לא קשה במיוחד. המקום מתאים לגדולים הבן שמונה שלי עף על המקום( הקפיצה למים ממש כייפית) , יש אפשרות לקפוץ למים ויש גם סולם/ ירידה למים בשיפוע כזה..אבל אין חוף חולי. מה שכן יש המון צל מההר והילד הקטן שלי חיכה בצל.עוד מקום מושלם!

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במלטה מתחילה כאן

דילוג לתוכן