חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קפה דל מאר

קפה דל מאר במלטה (Café Del Mar Malta) הוא המקום להיות בו אחרי צהריים ובשקיעה..המקום הופך למועדון ומסיבה אחת גדולה שכל הצעירים נמצאים בה..מומלץ לא לפספס את המסיבות וההופעות של ימי ראשון!

מלטה מהממת וכדאי לקחת את כל האטרקציות שהאי מציע רק ככה תוכלו להכיר ולדעת..אחד הדברים שאסור לפספס הוא קפה דל מאר. זוהי בריכה ומסעדה הנמצאות על חוף הים. יש פה המון המלצות על המקום הזה, וזה אכן שווה! ממליצה מאוד לבדוק באתר של המקום וללכת ביום או בערב שיש בו הופעה לטעמכם. אנחנו בחרנו ללכת ביום של ג'אז. היה מדהים.. משלמים לפי הכיסא אותו אתם בוחרים לקחת – החל מ20 אירו. ממליצה ללכת ולבדוק איפה יש צל ואז לבחור את סוג המיטה לפי התנאים בשטח ולא להזמין מראש מהאתר. אנחנו לקחנו את הכיסאות נוח המרופדים, במקום שווידאנו שלא מפנים לטובת ההופעה. ניתן לבלות שם יום שלם בכייף, אנחנו בחרנו את שעות אחה"צ המוקדמות עד הלילה, כך הספקנו את השקיעה, להשתכשך בבריכה השווה ולהנות מההופעה (מתחילת ההופעה ועד למחרת לא ניתן להיכנס לבריכה). לסיום אכלנו במסעדה של המקום ונהנינו מאוד – בהחלט ממליצה.

מקום מדהים שנקרא קפה דל מאר בימי ראשון מומלץ להגיע כבר ב3-4 בצהריים כי יש מסיבה ממש בשקיעה. השימוש בבריכה בבוקר עד אחה"צ, ההופעות בערב (ואין אפשרות יותר להיכנס לבריכה). בעיניי הכי כייף לשלב – להגיע בארבע אחהצ בערך ולצאת בשבע-שמונה. כדאי ללכת ביום שיש הופעה בסגנון שאתם אוהבים. יש פירוט באתר האינטרנט שלהם 

קפה דל מאר מלטה מציע נוף פנורמי מרהיב של הים התיכון ושל הארכיפלג המלטזי של איי סנט פול, קומינו וגוזו. הוא חלק משמעותי בתיירות הלאומית של מלטה ומספק מקום מרגיע להירגע ליד הבריכה, ללגום קוקטייל תוך כדי צפייה בשקיעה, או ליהנות מאוכל בסגנון ים תיכוני.

המקום עצמו ממוקם על שפת המים ונועד לשקף את פאר השקיעה הים תיכונית וסביבתה. הוא מציע נוף לים ללא הפרעה מפינת הישיבה ומסיפון הבריכה, וכולל בריכה עם שפת אינסוף לנופי ים אינסופיים. העיצוב פשוט, מתוך כוונה להעצים את היופי הטבעי של הסביבה. הקונספט המרכזי של העיצוב מזמין את האורחים לשבת בחיבוק ידיים ולהתפעל מהנופים עוצרי הנשימה תוך שהם נהנים ממוזיקה מרגיעה באווירה וצ'יל-אאוט ש-Café del Mar ידוע בה.

בית הקפה פתוח מאפריל עד אוקטובר, פועל בין השעות 10:00 ל-00:00 CET/GMT+1. המטבע המקובל הוא אירו (EUR).

קפה דל מאר פתח את שעריו במקור באיביזה ב-20 ביוני 1980, עם קונספט פשוט: להכניס מוזיקה לשקיעות. בימיו הראשונים שימש קפה דל מאר כנקודת מפגש בולטת למקומיים ומקור השראה לאמנים וסופרים. בשנות ה-90 היא הפכה ליעד הפופולרי ביותר באיביזה. Café del Mar ידוע ברחבי העולם בזכות אוסף הצ'יל-אאוט השנתי שלו, עם האוסף הרשמי הראשון שיצא בשנת 1994. סדרת אוסף זו זכתה להצלחה עולמית ונמכרה במיליוני עותקים עד כה.

איך להגיע?

כדי להגיע ל-Café Del Mar Malta, הממוקם ב-Trik it-Trunciera, Saint Paul's Bay, Qawra, יש לך כמה אפשרויות שונות:

באוטובוס: התחבורה הציבורית של מלטה מפעילה אוטובוס מנמל התעופה של מלטה ל-Buġibba, אשר קרובה ל-Qawra, כל 30 דקות. הנסיעה אורכת כשעה ו-5 דקות, וכרטיסים עולים בין €1 ל-€8​​. אתה יכול גם לקחת את האוטובוס מסן פאול איל-באהר (San Pawl il-Bahar) ל-Qawra, שהוא נסיעה של 4 דקות ועולה בין 1 אירו ל-2 אירו.

במונית: ניתן לקבל העברה במונית מנמל התעופה של מלטה ל-Buġibba ו-Qawra. זוהי הדרך המהירה והחסרה ביותר לטייל, עם נסיעה של 30 עד 35 דקות. העלות היא בסביבות 20 אירו למונית פרטית.

ברכב: אם אתם נוהגים, Qawra מהווה חלק מהאזור הרחב יותר של מפרץ סנט פול, שרוב שלטי הדרכים מצביעים עליו.

זכור שהאפשרויות והמחירים הללו עשויים להשתנות, ותמיד מומלץ לבדוק את המידע העדכני ביותר לפני הנסיעה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במלטה מתחילה כאן

דילוג לתוכן