חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיי לילה במלטה

חיי לילה במלטה לצעירים – מועדונים, מסיבות, ברים, פאבים יש בשפע במלטה..רק צריך לדעת לאן ומתי ללכת!

מעבר לנופיה היפים, החופים הקסומים והמקומות העתיקים, מלטה שוקקת חיים גם עם רדת החשכה. במלטה מתקיימים חיי לילה תוססים שלא יביישו אף בירה אירופאית. במיוחד בוולטה, עיר הבירה העתיקה שלה, אך גם בעיירות נוספות, ניתן ליהנות ממגוון מקומות בילוי לצעירים וגם לצעירים ברוחם.

Happy hour : יש כמעט ברוב הברים והמסעדות על השתייה ולפעמים גם על האוכל. בדרך כלל בין השעות 15:00-19:00 .  happy hour זה מושג שיש בכל העולם וגם בארץ והוא מתייחס בדרך כלל לשתיית אלכוהול . מקבלים או 1 פלוס אחד על שתייה או מחיר נמוך יותר. לפעמים זה גם כולל אוכל .

במלטה אין הרבה פשע וזה מקום שנחשב יחסית בטוח. בערבים, אזור הבילויים בסן ג'וליאן מלא שוטרים.

באזור פאצ'וויל (Paceville) שבוולטה מרוכזים מועדונים, בתי קפה וברים בסגנון מערבי, לצד מקומות בילוי אותנטיים, בהם ניתן לחוות מן התרבות המקומית. בבר היינות Trabuxu שבוולטה ניתן ללגום יין לצד גבינות ומנות משובחות אחרות, ובעיקר לבלות באווירה מקומית רגועה. 

אם תרצו להרגיש קצת אווירה בינלאומית, תוכל לעשות זאת וממש על קו המים, בסניף המקסים של רשת בתי הקפה העולמית "הארד רוק קפה" הפתוח מבוקר עד שעות הלילה המאוחרות. בטיילת שבה הוא ממוקם פזורים עוד מבחר בתי קפה ומסעדות. מקומות הבילוי החביבים על המקומיים וגם על תיירים הבאים לבקר במלטה, הם בתי הקזינו שאינם כוללים רק מכונות מזל ומשחקי הימורים אלא גם מסעדות, ברים, מופעים ובעיקר אווירה צבעונית, מלהיבה ותוססת. 

המקום המושלם לצעירים – יש המון אופציות לבילויים באיזור סיינט ג'יליאן יש חלונות אדומים, מסיבות חוף, מסיבות יאכטה, מועדונים ועוד ויש בשפע. לא מומלץ לישון שם למי שאוהב את הלילות שלו בנפרד מהרעש הסמים והזנות ברחוב. מי שמחפש בר מדהים של קוקטיילים ההמלצה היא ללא ספק alchemy cocktail bar. רעיונות חדשניים לחלוטין.

באזורי התיירות כמו סנט ג'וליאן חזקים מאוד – אין ספור ברים, מועדונים וכו'…יש גם מסיבות הפלגה וכו'…בקיצור ברמה גבוהה!

המון מועדונים "למבוגרים", שנקראים Gentelmen club. הכניסה חופשית וללא שום תשלום או בדיקה (הנשים יכולות להכנס רק עם ליווי של גבר). ניתן לשבת על כוס משקה (מחירים זולים) ולעבור למועדון הבא.  במועדונים הללו יש מלא בחורות בלבוש מינימליסטי שמחפשות לקוחות.

ביום ראשון בלבד חובה להגיע אל "קפה דל מאר" המקום הופך למועדון אחד גדול עם המון צעירים בני 20-25.

יש מתחם שנקרא gianpula village, שזה מקבץ של 7 מועדונים, בלב האי, 20 דקות מסנט ג'וליאן, ויש את הקפה דל מאר, שהוא היוקרתי בינהם במחירים וגם באוכלוסיה. גם, 15 דקות מסנט ג'וליאן.

רחוב פצ'וויל שבסן ג'וליאן, בפרט Hugos terrace שדי בסוף, קרוב לחוף – קוקטיילים טובים, שירות מקסים ואווירה טובה.

אלכמיה– בר קוקטיילים בוואלטה. טעים ונעים לדייט. יש גם מסעדה יפנית טובה צמוד אליו.

בסליימה יש גם ברים נחמדים על המים עם אפשרות להיכנס למים, אנחנו היינו ב-surfside והיה כיף.

בסיינט גוליאן ללכת אל דה לונג הול (מומלץ בטירוף): בר אירי שנמצא ממש על הרחוב הראשי בסיינט ג'וליאן. למרות שיש שם הרבה בארים טובים, ואני ממליצה לכולם פה ללכת ולחקור את האיזור לבד, אני ממש התחברתי למקום הזה ספציפית.
קודם כל, זה הבר היחיד שהייתי בו שהיו בו אנשים בשנות העשרים המאוחרות, ולא חבר'ה באיזור גיל 18. כל בני ה-18-20 למיניהם התנקזו למועדונים כמו ההאוואנה (שגם מעולה, אבל שוב, תלוי איזו אוכלוסיה אתם מחפשים).
אז מה כל כך טוב בבר הזה? יש שם מבחר טוב של קוקטיילים, בירות ויין. יש שם מוזיקה מהממת של שנות השבעים, שמונים, תשעים וקצת תחילת אלפיים. יש שם בר ישיבה ושולחנות, אבל בשלב מסוים כולם רוקדים ומתקרחנים.
כל יום בין השעות 21:00-23:00 יש שם זמר ששר בלייב שירים בסגנון של קווין, ג'ימי הנדריקס, בוב מארלי, ביטלס וכו', ואז ב-23:00 מגיע דיג'יי אלוף שמקפיץ את כולם עם להיטי היפ הופ מכל מיני שנים. כבר הרבה זמן שלא רקדתי לצלילי מקרנה, בומבה, ויי-אמ-סי-איי וכו' 
יצא שהיינו שם ממש כל ערב של החופשה – עד כדי כך אהבנו, מקווה שגם אתם.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במלטה מתחילה כאן

דילוג לתוכן