חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכפר של פופאי

הכפר של פופאי (Popeye Village Fun Park) – כפר פופאיי, איפה שצולם הסרט פופאיי בכיכובו של רובין וויליאמס המהמם הוא חוויה מיוחדת לכל הגילאים!

למיטב זכרוני בעלות של 15 יורו אפשר לבקר בסט הצילומים של סדרת הטלוויזיה. במקום יש חוף פרטי עם מתקני מים מתנפחים, והמחיר כולל ברד ושייט קצרצר בסירה. בפארק יש משחקים קטנים וקצת קיטשיים, ותפאורה דיי ישנה. כמו כן יש בריכת פעוטות קטנה בקצה העליון של הפארק. מקום נחמד להעביר בו את היום.

לא לפספס ביקור בכפר של פופאי, שאלו דרכים להגיע בתחבורה ציבורית, ממלון דולמן יש אוטובוס מאחורי המלון ומחליפים אוטובוס נוסף בדרך ומגיעים יש תוכנית בכפר בכל שעה עגולה מהבוקר עד הצהריים, חוויה..

מקום מושלם! לא לפספס אם אתם עם ילדים! החוף יפיפה, יש מתנפחי מים( מאתגרים מידי לילדים קטנים מאוד) בריכה קטנה עם מגלשות מים קטנות ועוד פעילויות.. המקום עם אווירה מדהימה, מוזיקה, מיטות שיזוף רבות, ועוד..ממש כייף! הילדים לא ירצו לעזוב. אם מגיעים מוקדם רצוי לעשות קודם את השיט, כי אחכ יש תור ארוך ובשמש. מחיר הכניסה כולל את כל האטרקציות.

מקום ממש יפה ומומלץ. ממליצה להגיע מוקדם בבוקר ולא לפספס את הפעילות של "כוכב הסרט" זו פשוט חוויה מדליקה ומזכרת מהממת. מצלמים ממש את הסרט של פופאי יחד עם כולם ואחרי כן עורכים את זה וצופים יחד עם כל המשתתפים.
השייט בסירה היה מעולה, אך מציעה לשים לב מתי התור יחסית קצר, כי אפשר להתייבש שעה בתור.
הילדים גם נהנו שם מהמיני גולף, והברכה עם המגלשות שבמעלה הפארק.

מבחינת המבנים שם – הם היו יכולים להוציא מהמקום הרבה יותר, אבל מגניב לראות את הסט של הסרט.
עלות כרטיס למבוגר 17 יורו והוא כולל – כניסה למתחם, שייט קצר, כוסית יין, וגלויה מתנה (שטויות חביבות).
יש במקום חוף, בריכה קטנה לילדים (נראה מעפן), בתוך המים יש סוג של מתנפחים כאלה לילדים (שיודעים לשחות) ובשעות מסוימות יש תחרות וכל מיני פעילויות.
אנחנו נהננו מאוד להיות במקום בעיקר בגלל האווירה ולראות את הסט, באופן כללי הנוף שם יפה מאוד.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במלטה מתחילה כאן

דילוג לתוכן