חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סילבסטר במלטה – ראש השנה החדשה

חגיגות ראש השנה במלטה – New Year's Eve

חגיגות הסילבסטר  הן חגיגות ראוותניות והמוניות אפילו יותר מחגיגות חג המולד וכוללות מסיבות לתוך הלילה  במועדונים, מסיבות רחוב וזיקוקים!

מקומיים רבים מבלים את ערב השנה החדשה בחגיגות בוולטה או בעיירה השכנה פלוריאנה, ששתיהן מארחות בדרך כלל מסיבות רחוב גדולות, עם כניסה חופשית. בדרך כלל סוגרים את המסיבה בתצוגה פירוטכנית ענקית בחצות בוואלטה. כיכר סנט ג'ורג', חוף ולטה ורחוב סנט אן בפלוריאנה הן נקודות מפגש פופולריות והמקומות הטובים ביותר עבור מקומיים וזרים כאחד להתכנס כדי לחגוג את הספירה לאחור לקראת חצות.

סנט ג'וליאנס ופייסוויל  הם גם מקומות פופולריים במיוחד, במיוחד בקרב הדור הצעיר שבוחר לחגוג במועדונים עם די ג'ייז מהשורה הראשונה במלטה וכמה שמות בינלאומיים. דרך פייסוויל, רובע המועדונים והברים הצפוף ביותר באיים. עם זאת, רוב האירועים והמסיבות בערב השנה האזרחית החדשה כרוכים ברכישת כרטיסים מראש,, לרוב המסיבות במועדונים סגורות והסיכוי למצוא מקום באופן ספונטני קטן.

צפו שכל האמור לעיל יהיה צפוף מאוד. אז אם אתם מתכננים לבקר באחד מהאירועים הללו, שמרו חפצים יקרי ערך קרוב אליכם או הותירו אותם בכספות במלונות. כיוס כיסים נפוץ למדי במסיבות גדולות כגון אלה, אז ודאו כי חפצי הערך שלכם מאובטחים היטב . תנועה וחניה הם גם בעיה גדולה בערב ראש השנה ומומלץ לא להגיע עם רכב. זמני התחבורה הציבורית מתארכים בדרך כלל כדי לתת מענה לקהל גדול יותר וזמני מעבר מאוחרים יותר בוואלטה, מומלץ לקחת את האוטובוס אם חוגגים בוולטה ופלוריאנה, או להזמין מונית אם מטיילים במועדונים בפייסוויל.

איך המקומיים חוגגים את השנה החדשה?

יום השנה החדשה כולל באופן מסורתי ארוחת צהריים משפחתית גדולה, ולאחריה קפה, עוגה וממתקים חגיגיים מסורתיים. המקומיים בוחרים לעתים קרובות לאכול בחוץ לרגל האירוע, כאשר רוב המסעדות והברים מציעים תפריטים קבועים בהזמנה מראש. אם אתם מתכננים להיות במלטה ביום השנה האזרחית החדשה, צפו שהרחובות יהיו שקטים יחסית בבוקר, מכיוון שהרוב אוהבים לחגוג בבתים.. אם מזג האוויר שמשי, הרבה משפחות אוהבות ליהנות מהסביבה הכפרית ולאחר מכן, בוחרות לטייל בבוסקט, דינגלי, מליה  ועוד.. צעירים, פונים שוב לכיוון פייסוויל בשעות אחר הצהריים המאוחרות כדי ליהנות מהמועדונים והברים ביום הראשון של השנה החדשה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במלטה מתחילה כאן

דילוג לתוכן