חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חופשת ספא במלטה

חופשת ספא במלטה

מלטה היא מקום אידיאלי לחופשה של ספא ורוגע – יש בה שפע של אתרים היסטוריים, תרבות עשירה, מזג אוויר נוח וגם מלונות מצוינים ברמה הגבוהה ביותר. אבל לצד כל אלה, וכערך מוסף שווה ונפלא, במלטה מתחמי ספא שמציעים חוויה נהדרת של גוף ונפש. למשל, רשת מתחמי הספא "מיוקה" (מקור השם "מיוקה" הוא ביפנית עתיקה ומשמעותו "פרח מסתורי"), מפעילה מועדוני ספא במלונות הטובים במלטה, ומציעה חוויה קסומה באמת המורכבת מטיפולים איכותיים, עיצוב ואווירת שלווה נדירה.

מחפשים מלונות ספא במלטה? חופשת ספא באחד מאיי מלטה? איפה עושים מסאז במלטה? להלן 2 מלונות מומלצים:

ספא במלון מריאוט, סנט ג'וליאן – לחצו כאן לדף המלון בבוקינג

חופשת ספא במלטה
חופשת ספא במלטה

במלון מריאוט תוכלו ליהנות משילוב מפנק של מלון בוטיק וספא יחד עם הקסם של מלטה. טיפולי הספא של צוות "מיוקה" במלון לא נועדו רק כדי להחיות, לשקם ולהרגיע את הגוף, הם גם מכוונים לאיזון הנפש. מתקני הספא במלון מתהדרים בבריכה מקורה ומחוממת שנמצאת במתחם מפואר. מסביב לבריכה עמודים לבנים ומדהימים שיובאו במיוחד מבאלי שבאינדונזיה, והם מעוטרים בעיצובים המגולפים ביד. הדקורציה מסביב כוללת פסלונים אקזוטיים ועצים ננסיים. כל העת מתנגנת במקום מוזיקה מרגיעה היוצרת אווירת ספא מושלמת. אורחי המלון נהנים מגישה לכל מתקני הספא, כולל הבריכה המקורה, ג'קוזי, סאונה וחדר אדים.  

טיפולים ייחודיים בספא מלון מריאוט: "סוודיקה" – עיסוי גוף תאילנדי מסורתי המשלב טכניקות מהמזרח ואבנים חמות, טקס הלוטוס – פינוק הגוף בתערובת צמחי מרפא, עיסוי ראש וכף רגל ואבנים חמות, ועוד עשרות טיפולים מרגיעים ומפנקים. הטיפולים שנעשים בידי אנשי מקצוע מיומנים, הצוות הידידותי, והאווירה היוקרתית במלון, מבטיחים חוויה בלתי נשכחת.

ספא במלון דולמן – לחצו כאן לדף המלון בבוקינג

עם מיקום מושלם על החוף של מלטה, מלון דולמן מציע חופשה ים תיכונית אטרקטיבית. חדרים מרווחים עם כל הפינוקים, מסעדות וברים, קזינו, הופעות חיות מדי ערב, מועדון ילדים מושקע וגם מקדש עתיק שהתגלה בשטח המלון. ספא "מיוקה" שבמלון מתאפיין בעיצוב יוקרתי ויש בו מעל ל – 80 טיפולים לבחירה, מקלחות הידרותרפיות, סאונה, ג'קוזי בריכה מקורה, 3 בריכות שחייה חיצוניות, אזור הרפיה וגם חדר כושר חדיש.

טיפולים ייחודיים בספא מלון דולמן: חבילות ספא ייחודיות כמו טיפול רומנטי הכולל עיסוי זוגי ומרגיע, טיפול בפרחי יסמין, שמפניה ושוקולדים! הטיפולים בידי הצוות המיומן והמנוסה של "מיוקה" הם במגוון סגנונות מכל רחבי העולם ובשילוב של צמחי מרפא וטכניקות עתיקות. הספא במלון דולמן בשילוב כל הפינוקים מסביב והאטרקציות באי היפהפה, יבטיחו לכם חופשה מפנקת ושלווה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במלטה מתחילה כאן

דילוג לתוכן