חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול לגונות במלטה

רוצים לעשות שייט במלטה? יש טיול לגונות במלטה שניתן להגיע רק עם שייט בסירות. הפלגה כיפית ואטרקציה שתעביר לכם בילוי מושלם באיי מלטה!

בלו גרוטו (ממליצה): התחלנו את היום השני בנסיעה לבלו גרוטו. איך עושים את זה? קו 13, 14 או 16 מסיינט ג'וליאן לוולטה, ומשם קו 74 לבלו גרוטו. המקום הזה הוא מין לגונה קטנה וחמודה שאפשר לעשות בה שיט בסירות / שחיה / קפיצה מסלעים בגובה 4 מטר (בחיי שזו אחת החוויות הכי מלאות אדרנלין שהיו לי בחיים). אנחנו גם קנינו שם מגבות ב-5 יורו לאחת, והן שירתו אותנו בלי סוף לאורך כל הטיול. ממליצה.

שייט בסירות (חצי ממליצה): לקחנו שייט ב-8 יורו לאדם שעשה לנו סיבוב בין המערות השונות של הלגונה וכלל הסבר קצר על כל אחת. השייט היה כ-20 דקות. היה מאוד נחמד ויצאו לנו אחלה תמונות, אבל אם לא בא לכם, זה ממש לא חובה. מאוד כיף לשחות בלגונה עצמה. המים במלטה קצת יותר מלוחים מהארץ ונורא קל פשוט לצוף שם בלי להפעיל שום שריר (או שאולי זה בזכות הבטן הנפוחה מארוחת הבוקר של המלון? אין לדעת). אני כל כך נהנתי לצוף ולשמוע רק את השקט של הים כשהאוזניים מכוסות במים לחלוטין. מרגיע בטירוף. מיטיבי הלכת יכולים לשחות לצד השני של הלגונה (2 דקות שחייה) ולקפוץ מסלע של בערך 4 מטרים. יכולה לשלוח סרטון בפרטי למעוניינים 

וולטה (ממליצה): מהחוף המשכנו לוולטה. עיר יפה עם סגנון אדריכלי מאוד יפה (לעומת שאר מלטה שנראה שעוברת תמ"א 38). אין לי המלצה למשהו ספציפי בעיר, פשוט תסתובבו שם בין הרחובות והסמטאות הצרות, תמצאו איזו מסעדה שיוצאים ממנה ריחות טובים (האמת שאני הייתי במסעדה ממש טובה אבל לצערי אני לא זוכרת את שמה), ותלכו לטיילת – יש שם בסוף תצפית ממש יפה שמשקיפה על הערים השונות של מלטה וקו נוף משגע. חייב שם איזה צילום פנורמי.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במלטה מתחילה כאן

דילוג לתוכן