חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כפר הדייגים מרסשלוק (שוק דגים)

כפר הדייגים מרסשלוק (Marsaxlokk) ממוקם בנמל הטבעי ה – 2 בגודלו במלטה (בקצה הדרומי שלה).

בכל יום ראשון מתקיים בכפר שוק צבעוני ומעניין, אך גם בשאר ימות השבוע ניתן למצוא בו מספר דוכנים (ביניהם כמובן דוכני דגים טריים). עוד בכפר טיילת מקסימה סביב המים הצלולים, מספר מסעדות דגים משובחות, ונופים טבעיים ורגועים, שיעניקו לכם שעות נפלאות בכפר המיוחד.

מאוד מומלץ להגיע ולבקר בכפר הדייגים המסורתי והאותנטי בדרום מלטה

הזמנת מקום בסיור של 5 שעות למערה הכחולה ומרסקסלוק

לכפר הדייגים ללכת ביום ראשון יש שם שוק ססגוני מאוד ונחמד מאוד, מציע בעיקר דוכנים שחוזרים על עצמם וכמה מסעדות נחמדות באזור.

שוק הדגים פתוח בראשון בלבד שווה ומומלץ להגיע יש שם דוכנים של ביגוד מזכרות אוכל ומה לא והמחירים זולים

כפר הדייגים אז והיום

כפר הדייגים מרסלשלוק נושא עימו היסטוריה עתיקה מאוד. כבר במאה ה – 9 לפני הספירה התגלו במקום שרידים ארכיאולוגיים נדירים ויש ממצאים המעידים כי הפיניקים הראשונים שהגיעו למלטה עגנו בכפר הקטן. כיום, סירות ה – "לוצו" המתנדנדות לאיטן בנמל הן חלק מהנוף הרומנטי של הכפר. מדובר בסירות דיג מלטזיות מסורתיות הצבועות בצבעים עזים, כאשר בחרטום הסירה מצוירות זוג עיניים, מסורת פיניקית קדומה למזל טוב. בנוסף, במרסשלוק יש כנסייה סביבה נערכים טקסים דתיים וחגיגות שנתיות מיוחדות.

בכפר יש חוף חולי ושקט וגם אזור נהדר לצלילה. שוק הדגים הפופולארי מושך אליו מקומיים ותיירים רבים, הנהנים מהשלל הטרי מהים. שלל זה, מוגש כמובן במסעדות המצוינות הפזורות על המים.

מי שאוכל לא כשר אני חושבת שימצא את עצמו יותר שם.

==

כפר הדייגים מרשלוק, הממוקם בחוף הדרום-מזרחי של מלטה, היה מוקד דייג במשך מאות שנים. עם הנמל הציורי ושוק הדגים התוסס, זוהי אחת האטרקציות הפופולריות ביותר במלטה.

שוק הדגים של מרשלוק הוא חלק חשוב מהכלכלה והתרבות המקומית. הוא מציע מגוון רחב של פירות ים טריים שניתן להשתמש בהם להכנת מנות טעימות. המבקרים יכולים למצוא גם מזכרות כמו תכשיטים בעבודת יד, כלי חרס ופריטים אחרים מהאזור.

כפר הדייגים הפך ליעד לתיירים מכל העולם שבאים לחוות את האווירה הייחודית שלו ולחקור את ההיסטוריה העשירה שלו. זהו גם מקום מצוין ללמוד על טכניקות דיג מלטזיות מסורתיות ולבחון כיצד המקומיים מנצלים את המשאבים הטבעיים שלהם למחיה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במלטה מתחילה כאן

דילוג לתוכן