חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדינה – טיול רגלי מודרך

את מדינה אסור לכם לפספס במהלך החופשה שלכם במלטה! טיול הליכה בעיר מדינה במלטה עם מדריך מקומי. סיור מאורגן עם הדרכה מקצועית בכדי שתוכלו לראות את כל מה שחשוב בעיר מדינה! סיור טיול שמתחיל ב-15:00 או ב10 בבוקר.

מדינה היא למעשה יישוב עירוני מבוצר בגבעה הממוקם בלב האיים המלטיים. מדינה נוסדה על ידי הרומאים, במשך כמעט מאתיים שנה שימשה כבירת המינהל הפוליטי של האיים המלטים ועד היום מדינה נחשבת כמושבת האפיסקופטיות של מלטה.

לרכישת סיור שמתחיל ב10 בבוקר נא ללחוץ כאן

לרכישת סיור שמתחיל ב-3 בצהריים נא ללחוץ כאן

(כל סיור נמשך כשעתיים)

תוכלו לפגוש ולהכיר את המדריך שלכם בשער הראשי של מדינה ליד הגשר ולהתחיל את הסיור עם מבוא על הרקע ההיסטורי של העיר. לאחר מכן תמשיכו לגלות את "סיטטה 'נוטאביל", העיר האצולה, שמה של ימי הביניים המתאר אותה בצורה הטובה ביותר השייכת למשפחות האצילות של מלטה. תוכלו לראות את הארמונות, הכנסיות והמבנים המרשימים והבתים הפרוסים לאורך הרחובות הצרים של ימי הביניים. כשאתם הולכים בדרך ברחובות הצרים תחשבו שאנשים הלכו שם לפני 200 שנה ותקבלו פלאשבאק אחורה בזמן.

הפרבר השכן, ראבט, נמצא במרחק קרוב וכמובן שם תעשו את דרככם ברובע העתיק ותיהנו מהארכיטקטורה המלטזית הקסומה.

האזור שנתפס על ידי תושבי מדינה היה מיושב מאז לפחות תקופת הברונזה. הרומאים הקימו כאן יישובים משלהם, אך שמה והתפאורה המודרנית של העיר משקפים את השלטון הערבי, לפני שהנורמנים הקימו אותה בתקיפות כבירת המדינה. למרות שבניית ולטה הפחיתה את חשיבותה, רעידת אדמה חזקה בשנת 1693 הביאה לשיקום, ותחייה של העיר. מאז אותה תקופה, מדינה השתנתה מעט מאוד.

תחלפו על פני האתרים הבולטים ביותר במדינה, כולל ארמון וילנה, קפלה של סנט אגאתה, בנקה ג'יורטלה, קתדרלת מדינה ועוד

נקודת מפגש: פוגשים את המדריך בשער הראשי של מדינה, ליד הגשר.

לרכישת סיור שמתחיל ב10 בבוקר נא ללחוץ כאן 

לרכישת סיור שמתחיל ב-3 בצהריים נא ללחוץ כאן

(כל סיור נמשך כשעתיים)

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במלטה מתחילה כאן

דילוג לתוכן