חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלטה לצעירים בני 18 במשך שבוע

מחפשים המלצות / טיפים ומידע למטייל הישראלי במלטה לחבר'ה צעירים לפני גיוס לצבא צה"ל? לפניכם סיכום מושלם שבו תוכלו לקרא כיצד היה למטיילים צעירים בני 18 במלטה במשך שבוע!

יעד זול, גם היעד עצמו וגם הטיסה והמלון וכולם שם דוברי אנגלית .. אם אני לא טועה זו שפת אם שנייה שלהם..
לצעירים ממליצה על מלון גולדן טוליפ, ממוקם גם באזור מלא צעירים, פאבים, נרגילות, קזינו וכו.. קוקטיילים ממש זולים-4 יורו, בירות 2 יורו..
האוכל גם זול ובקניון יש את כל המותגים שיש פה ביותר זול.
מומלץ לבקר בכל האטרקציות.
בגוזו עצמה כשמגיעים לשם מהאונייה ממש בחוץ יש אוטבוס תיירים, אנחנו עשינו את כל האי באוטובוס תיירים שבדרך עוצר בכל מיני מקומות מעניינים וגם במפעל רטבים שם אפשר גם לקנות תבלינים, שמן זית, רטבים וכו.. כשהתחנה האחרונה של האוטובוס זה איפה שהחלון לים התיכון (שהבנתי שהיום כבר נפל) אבל מהצד השני יש מקום לשחייה במערות.. והמים שם ממש כמו בתמונות שצילמת, כחול טורקיז.. רואים הכל, סרטנים, דגיגונים..


לפני שטסנו אני וחבריי חיפשנו כאן ובקבוצות נוספות מידע ופשוט לא מצאנו כלום! או שיותר נכון מצאנו אבל הפוסטים היו מ2012…

ישבנו שלוש ארבע פעמים לתכנן מסלול , אורך הטיול היה 7 ימים מה 8.9-15.9 כולנו ח'ברה בני 18 ובפה אחד אנחנו יכולים להגיד שהיה לנו פשוט מושלם!

אז קודם כל הטיסה הייתה ב8.9 בשבע בבוקר טסנו דרך אייר מלטה כבודה 23 ק״ג נחתנו ב תשע בבוקר

בשדה במלטה יש הסעות שיוצאות דרך השדה לכל מלון!!! סגרנו דרכם גם מהמלון לשדה בסוף הטיול עלה לכל אדם 10 יורו הלוך חזור !

המלון שבחרנו היה 115The strand hotel מלון מדהים ממש מול מרינה מתחת למלון מלא מסעדות ותחנות אוטובוס.אנחנו היינו קבוצה של 4, החדר היה גדול, קיבלנו חדר עם מטבח, הכיל סירים כלי מטבח, שירותים ומקלחת גדולים, שני חדרי שינה עם 4 מיטות נפרדות, מרפסת עם נוף למרינה. סגרנו גם לינה עם ארוחת בוקר, ארוחת בוקר סבבה לגמרי לאירופה, גבינות, נקניקים, ירקות, מאפים, מכונת קפה, לא צריך יותר מזה לבוקר.

קנינו כרטיס שבועי לאוטובוס ב21 יורו נשמע יקר אבל כל נסיעה באוטובוס עולה 2 יורו אנחנו אישית ניצלנו את הכרטיס מעל ומעבר.

ביום הראשון נסענו למדינה, עיר עתיקה שמאוד מזכירה את יפו /עכו/ירושלים נחמד מאוד להסתובב בה וקל להגיע אליה באוטובוס.

במדינה יש תצפית מהממת שווה להצטלם שם!

ביום השני סגרנו דרך המלון שייט לגוזו קומינו ובלו לגון, עלה לנו 40 יורו ליום מלא מעשר בבוקר עד שש בצהריים סירה גדולה ומרווחת אבל חובה להגיע מוקדם יותר לשייט על מנת לתפוס מקום טוב. בגוזו חיכה לנו אוטובוס שעשה לנו סיבוב בעיר ועצר לנו במשך שעה להסתובבות חופשית. אנחנו היינו רעבים ומצאנו מסעדה מהממת! איטלקית עם אוכל מעולה מומלצת בחום! Il panzicr .

מגוזו הספינה שטה לבלו לגון 😍 מקום מדהים ביופיו!

בשעה שש חזרנו למלון התקלחנו ונחנו ובערב יצאנו לפאצביל

נסענו עם אוטובוס ישנו בבר נחמד שם, האזור כולו אזור לילה , עם ברים ומועדונים והכניסה למועדונים היו חינם בהצגת צילום דרכון, אנחנו היינו בHavana, מומלץ.

מלטה לפני גיוס צבא
מלטה לפני גיוס צבא

ביום השלישי נסענו לולטה, ראינו את התותחים שיורים פגזים לים, מופע של 10 דקות פחות או יותר ולאחר מכן עשינו סיבוב בולטה , קצת קניות ומזכרות . מומלץ לאכול בקפה קורדינה , אני אישית הזמנתי את הרביולי גבינות ברוטב עגבניות , פשוט מושלם!

לאחר מכן חזרנו למלון והלכנו לקניון, קניון נחמד אנחנו אישית לא קנינו יותר מידי , כמה חולצות בודדות אבל יש שם סופר גדול( לא ענקי כמו שרגילים לראות באירופה) אבל יש בו הכל מהכל ושם הייתה הקנייה הכי גדולה שלנו!

ביום הרביעי ! היום הכי מוצלח שלנו וגם עם הכי הרבה חששות שלנו !

נסענו לפופאי וילג׳, עוד מהארץ קראנו פוסטים וראינו חוסר התלהבות מהמקום, כניסה עולה 15 יורו ואנשים אמרו שלא שווה יותר משעתיים, החלטנו בכל זאת לנסוע פייר? לא התאכזבנו לשנייה אחת!!!

הגענו והרגשנו שאנחנו חלק מסרט, המים בצבע תכלת, בתים מעוצבים בסגנון של פופאי, פשוט ואו

כניסה עולה 15 יורו ליום שלם(עד חמש וחצי אם אני לא טועה) כניסה כוללת פופקורן מתנה, גלויה מתנה ושיט בספינה מעץ באי במקום עצמו יש גם בריכות לילדים ובריכה גדולה , במים בים יש מתקנים מגניבים שאפילו אנחנו בני ה18 לא הפסקנו לשחק לשנייה, אכלנו במסעדת המבורגרים שם מחיר סביר בערך 14 יורו לחזה עוף וציפס

הדבר היחיד שקשה טיפה זה הנסיעה לשם בערך שעה וחצי שעתיים מהמלון ששהינו בו אבל לחלוטין שווה

ביום החמישי, לצערנו הרב אחד מחבריי הקבוצה חלה והיינו צריכים ללכת לבית החולים אבל אפשר להגיד שגם זאת הייתה חוויה 😁

אני רוצה לציין לטובה את המלון שהזמינו אמבולנס , האמבולנס לקח את הנער החולה ואותי (כמלווה) לבית החולים , עלה יום אישפוז עם תרופות לוריד, אינפוזיה ,בדיקות דם והאמבולנס עצמו 120 יורו כולל מיסים

כמובן שהביטוח החזיר הכל.

ביום השישי נסענו לחוף הים tuffieha bay ואו ואו ואו! חוף ים מהמם עלה לנו 5 יורו להשכיר כיסא ים אני חושבת ועוד 4 יורו שמשייה, בחוף יש גם מסעדה טובה , אכלתי פיצה עם פטריות , פיצה גדולה ומשביעה שסיימצי רק חצי ממנה עלתה 10 יורו וכוס קולה גדולה עלתה 2.5יורו .

ביום השביעי והאחרון שלנו אחת מחברי הקבוצה חלתה ,היינו צריכים לעזוב את החדר בשעה 11:00, הטיסה שלנו הייתה בשעה 23:05 בלילה, הבת שחלתה החליטה שהיא מוותרת על היום האחרון ומשלמת על לילה נוסף בשביל להישאר במלון בחדר אך החדר שלנו היה תפוס כבר. המלון עשה מליון מאמצים ומצאו לנו סוויטה בוילות של המלון שנמצאות במרחק הליכה של שתי דקות מהמלון שלנו. עלה לה 90 יורו. חדר גדול ומרווח הכולל מרפסת ענקית, מכונת כביסה . מקרר ענק סלון וכו.

בזמן שהיא נשארה בחדר החלטנו ללכת לדאק וילג' ולכיוון פורט מנואל (מבצר מנואל איפה שצולם משחקי הכס)

דאק וילג מקום קטן עם ברווזים מגניב לתת להם אוכל , שתיים שלוש דקות ואפשר להמשיך הלאה

ההליכה לפורט מנואל די רחוקה ולא ברורה, שהגענו למקום המקום היה סגור, הגענו בשבת והוא פתוח בראשון אבל נחמד לצלם ולהצטלם במקום.

החלטנו ללכת משם לאכול, אכלנו במסעדת מוקפצים בהרכבה אישית המסעדה ממוקמת די קרוב למלון שלנו במרחק של חמש דקות הליכה מוקפץ טעים במחיר סביר ביותר.אני אישית אכלתי מוקפץ שכבר הורכב מראש, המלצה אישית שלהם עם בקר עוף בצל כרוב ופטריות שעלה 11.75 יורו אשר הגיע עם שתיה לבחירה.

לאחר מכן נסענו לקניון בשביל הסופר, קנינו גבינות, שוקולדים, מוצרי טיפוח וכו.

אני אישית קניתי ארבע חבילות M&M הגדולות, 3 חבילות עוגיות נוטלה מיוחדות, 2 מי פנים+חלב פנים של ניוואה, חבילה של 36 חתיכות גבינה מותכת של חברת the laughing cow+ חבילה של גבינה מותכת עם גבינה כחולה לייט של אותה חברה, סכיני גילוח לאבא שלי של חברת ג'ילט, פרינגלס, סוכריות גומי עלה הכל 60 יורו.

לאחר מכן חזרנו ברגל לכיוון המלון הליכה של כ15-20 דקות עצרנו בליוויס קנינו חולצות, 25 יורו לחולצה. קיים זארה גדול בשדרה שם, מחירים סבבה לגמרי, חולצות לילדים 4-6 יורו.

מהקניון החלטנו לנסוע לולטה לאכול שוב בקפה קורדינה כי למה לא לחזור למקום עם אוכל טעים?

ובמקרה היה יום הגאווה בולטה הופעות ומשאיות מקושטות, חוויה 🙂

ההסעה באה בול בזמן ולקחה אותנו לשדה, תוך 20 דקות סיימנו את הבידוק וחיכינו לטיסה. חזרנו עייפים ומרוצים!

לסיכום,ממליצה מאוד לטוס למלטה!

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במלטה מתחילה כאן

דילוג לתוכן