חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך עוברים בין איים במלטה

מתכננים חופשה במלטה? רוצים במהלך החופשה לעבור בין איים במלטה? כדי לעשות בזמן הקצר ביותר וליהנות מהנופים הקסומים של מלטה, כדאי לכם לעבור בין איים במלטה באמצעות מעבורת אשר מפליגה מהלגונה הכחולה אל עבר האיים השונים במלטה. במהלך ההפלגה תוכלו ליהנות מנופים קסומים ומיוחדים שרק תוכלו לראות במלטה ולא במקום אחר.

מהי מעבורת?

מעבורת היא מעבורת המפליגה ממלטה בכל ימות השבוע, וכך אפשר להגיע איתה לאיים המדהימים של מלטה תוך זמן קצר. המעבורת מנוהלת על ידי עיריית גוזו, וניתן להיעזר בה בכל שעה ביום שאתם רוצים להפליג. אפשר אף לתפוס את המעבורות בשעות השיא שלה בתוך שלושים דקות, וכך התדירות של המעבורת היא זמינה ונוחה עד מאוד.

אילו מעבורות קיימות במלטה?

במלטה תמצאו את שלוש המעבורות הבאות: מעבורת גוזו, מעבורת קומינו ומעבורת וולטה. כל אחד מהמעבורות יוצאת מהלגונה הכחולה ושטה לאיים במלטה בכיוונים שונים. לכן חשוב להזמין כרטיסים מראש למועד אותו אתם רוצים והשעה הרצויה ופשוט להתמסר לנופים המקסימים והציוריים של המקום.

מתי יש צורך במעבורת גוזו? הגעה לאי גוזו!

כאשר אנו מגיעים למלטה ורוצים לראות את האיים השונים, הדרך העיקרית והנפוצה ביותר להגעה היא דרך מעבורת גוזו. באמצעות שייט במלטה אפשר לבצע מעבר בין איים במלטה וליהנות מנוף משגע וקסום.

מהי מעבורת קומינו?

מעבורת קומינו היא מעבורת נוספת המפליגה לאיים במלטה. היא ממוקמת בין מלטה לגוזו ואפשר להגיע אליה במעבורת Comino Ferries United, אשר יוצאת מ – Ċirkewwa בקצה הצפון מערבי של מלטה, שממנו יוצאות מעבורות גדלות יותר לגוזו או ממגאר בגזו. תדירות המעברת היא גבוהה במהלך כל שעות היום ואף אפשר להגיע איתה למלון קומינו.

מתי יש צורך במעבורת קומינו? הגעה לאי קומינו!

אם אתם רוצים להגיע לאיים של מלטה או לאזור מסויים אשר נמצא באיים, הדרך המהירה להגיע לשם היא באמצעות מעבורת. כמו כן, תוכלו לראות מעבורות נוספות אשר יוצאות מהלגונה הכחולה לכיוון האיים במלטה. השייט במעבורת היא חוויה מדהימה שחייבים לחוות לפחות פעם בחיים ובנוסף לזה היא חוסכת לא מעט זמן יקר.

למי מתאים נסיעה במעבורת?

נסיעה במעבורת מתאימה לכל מי שרוצה להגיע במהירות בנוחות לאיים במלטה כדי לטייל שם או להגיע לבית המלון עצמו. מדובר על נסיעה קצרה לעומת כלי תחבורה אחרים כמו אוטובוס או מונית, ולכן היא השיטה המועדפת על רבים שמחליטים לטייל באיים של מלטה.

מהו מסלול המעבורת לאיים במלטה?

מסלול המעבורת היא דרך צפונית למלטה בין Ċirkewwa לבין – Mġarr שהינו נמל קטן בחוף הדרום מזרחי של גוזו. המעבר הוא 25 דקות לכל צד. המעבורת מכילה מקומות לנועסים וכן ניתן להכיל בה כלי רכב. העלייה והירידה מהמעבורת נוחה ופשוטה, וכך אין חשש לנפילה או פציעה. אחד הפריטים החשובים שאתם חייבים במהלך הנסיעה שלכם במעבורת זה מצלמה כדי לתעד את הנופים הקסומים של המקום, כולל הנוף של קומינו.

שאלות נפוצות על התניידות ומעבר בין איים במלטה

אם אתם רוצים להגיע לאי אחר תצטרכו לקחת מעבורת או שייט פרטי אך בתוך האי תוכלו להתנייד בדרך עם אוטובוס, מונית, או השכרת רכב פרטי.

הדרך המהירה והנוחה להגעה לאיים במלטה היא דרך מעבורת או שייט פרטי.

התשלום עבור כרטיסי ההפלגה הם מראש, לכן שאתם עולים לספינה או לא צריכים לשלם עבור כרטיס כי התשלום משולם שחוזרים.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במלטה מתחילה כאן

דילוג לתוכן