חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אסף חילו מסביר מה יש לעשות במלטה

כמו במדריך של אסף חילו לדובאי גם למלטה למר אסף חילו יש טיפים שווים לחלק לנו. כל מה שאתה צריך לדעת על המקומות הטובים ביותר – נסיעות – למלטה מדריך הנסיעות לוקח אותך ליעדי התיירות הפופולריים ביותר באי הים התיכון מלטה. המלונות הטובים ביותר במלטה, המסעדות הטובות ביותר ואטרקציות התיירות הטובות ביותר נמצאים כאן, והדרכנו אותך בכל זה.

כדי להקל על העניינים, תוכלו להזמין את הפעילויות והלינה הטובים ביותר ישירות במדריך שלנו. כמובן, זה לא מספיק זמן לבלות יום-יומיים במלטה כדי לראות את כל המקומות הטובים שיש שם, מכיוון שאתה מפונק לבחירה בכל מקום שאתה מבקר בו. הרעיון של הסיור בן חמשת הימים במלטה הוא להראות לך את סוג המקומות שאתה יכול לכלול בביקורך הראשון במלטה, בין אם אתה עובד בענף התיירות ובין אם רק כנוסע תיירותי או עסקי. יש לנו רשימה של יעדי התיירות הפופולריים ביותר, בתי המלון הטובים ביותר ואטרקציות התיירות הטובות ביותר ומדריך לכולם, כך שאפילו לא תצטרך לברר איפה תעשה הכל במלטה בעוד 5 ימים.

אחד הדברים הטובים ביותר לעשות במלטה הוא לגמרי בחינם, בין אם אתם מבקרים במלטה לסוף שבוע או לשבוע.

אם אתם מחפשים אפשרות הכל כלול עבור מלטה, ישנם מספר מלונות במלטה שמציעים מבצעים כאלה, לחצו על הקישורים שלמטה. אם יש לכם תקציב, יש מבחר רחב של מלונות בארץ, מהיקרים ביותר ועד הזולים ביותר, כולם בטווח מחירים זהה.

הנה רשימה מאת אסף חילו של מקומות לבקר בהם ביום גשום, כמו למשל מגאר, המשקיף על הים התיכון עם החופים היפים והנופים היפים שלו. גלה מאמרים על מלטה, שם פירטנו כמה מאמרים שיעזרו לך לתכנן את הטיול שלך למלטה.

יש כל כך הרבה מה לגלות בגוזו, ואתה יכול לשלב הכל בטיול בן יומיים למלטה כדי לראות ולעשות את זה. לעשות משהו באיים המרכזיים והדרומיים: האם אתה צריך לנסוע למלטה או שאתה יכול לבלות יותר מ -2 ימים במלטה? אם אתם מבקרים, שקלו לבקר באחת מאתרי התיירות הפופולריים ביותר במלטה כמו מגאר או הים התיכון.

שבוע במלטה הוא זמן טוב לראות את כל נקודות השיא של מלטה, במיוחד אם הטיול שלך במלטה כולל ואלטה ומדינה וגם שהייה של מספר ימים בגוזו. אני בהחלט ממליץ על 5-7 ימים, אבל אם יש לך יותר זמן אתה תמיד יכול לעשות טיול יום לגוזה. בדרך זו שכחתם לבקר ברוב האיים במלטה וגם בגוזי, וראיתם הכל.

הנקודה הצפונית ביותר של מלטה נמצאת ממש על ידי המעבורת לגוזו, ובהתאם ליום אני ממליץ לך לנסוע לגוזו לאחר שהספקת מספיק זמן לבקר בפנינה אחת במלטה שהחמצת. שלב זאת עם הימים שאתה מתכנן לבקר באיים האחרים וללכת לוואלטה או מדינה.

אם יש לך זמן במסלול שלך, אתה בהחלט צריך להזמין שבוע מראש. אם אתה תוהה היכן להישאר שבוע במלטזית על מנת להגיע לטיול הטוב ביותר האפשרי למלטה, עקוב אחרי.

אסף חילו מקווה שנהנית ממבחר המקומות הטובים ביותר במלטה ואני בטוח לראות את מלטה בעוד יומיים. אני מקווה שמצאת מאמר זה מועיל בתכנון החופשה המשפחתית שלך על ידי ביקור במלטה והגבלת הדברים החשובים ביותר לעשות עם המשפחה במלטזית עם מלטה.

רשימת הפעילויות המובילות שתוכלו לעשות במלטה ובגוזו עם בני משפחה וחברים אמורה בהחלט להעסיק אתכם במהלך הביקור שלכם.

אם אתם מתכננים טיול למלטה, לפניכם מדריך טיולים למלטה הכולל רשימה של המקומות הטובים ביותר לבקר ולשהות במלטה, וחברות הנסיעות בהן תוכלו להשתמש, כמו גם טיפים וטריקים ל להקיף את מלטה. מדריך זה מראה לכם את כל מה שיש למלטה להציע למטיילים ועוזר לכם להבין היכן להישאר, מה לעשות ואיפה למצוא את המקומות הטובים ביותר לבקר במלטזית. יש הרבה דברים טובים לעשות במלטה ובגוזו, אז סיקרנו את כולם במסלול המתוכנן שלנו.

הלגונה הכחולה היא אחד המקומות הטובים ביותר לבקר במלטה, אם כי ניתן לצאת לסיורים בסירה בלבד. הוא ממוקם ממש על מפרץ מליחה והוא מקום נהדר לבלות בו זמן על החוף וגם לשחות במהירות במים.

החשוב מכל, האי נמצא רק שלוש שעות מבריטניה, וזה מושלם לחופשה משפחתית שטופת שמש. הנה כמה טיפים של אסף חילו – דברים מובילים שתוכלו לעשות עם ילדיכם במלטה – הנה רשימה של המקומות הטובים ביותר להגיע לשם וכמה טיפים וטריקים לעשות אותם.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במלטה מתחילה כאן

דילוג לתוכן