חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלטה זוג הורים עם 2 ילדים קטנים חודש אוגוסט

מגיעים למלטה בחודשי הקיץ? רוצים להגיע אל מלטה עם 2 ילדים קטנים? לפניכם המלצות מה לעשות עם ילדים בקיץ במלטה – סיכום טיול של זוג הורים עם 2 ילדים קטנים!

תכנון הטיול שלנו אז הנה פירוט הטיול שלנו – אבא, אמא בן 7 ובת 4 בסוף אוגוסט.

מילות הקדמה – לא מיהרנו לשום מקום ולא היתה לנו מטרה להספיק לראות. היה לנו חשוב להרגיש שאנחנו מצליחים לנוח ולהנות מהחופשה.

בגלל שהינו תקופה ארוכה יחסית – חילקנו את החופשה בין 3 מקומות לינה –

המקום הראשון Casa Cara בבירגו – שהיא אחת משלושת הערים. זו דירה בבניין עתיק משופץ, עם גג עם נוף מגניב ומאוד מאובזרת.

אחרי 3 לילות עברנו לאי גוזו – לשני לילות – לתחושתנו – אפשר היה בכיף לבלות שם עוד לילה ולראות מה יש לאי להציע. לנו ב-B&B מגניב עם בריכה

התחנה האחרונה היתה בsaint paul – AX sea shells שהיה מצוין לילדים.

למרות שרוב הטיול הסתמכנו על התחבורה הציבורית, בגוזו שכרנו רכב ליום אחד וזו היתה החלטה מצוינת כי זה איפשר לנו להגיע בקצב שלנו לכל הנקודות שרצינו.

אז מה עשינו –

ביום הראשון עד הגענו לדירה כבר היה די מאוחר, אז הסתפקנו בהליכה רגלית למרכז בירגו ואכילה בפיצריה השכונתית. הצדייטנו במכולת במצטרכים והלכנו לישון.

השבוע הלפני האחרון של אוגוסט הוא זמן ה-festa אז העיר היתה מקושטת כאילו זה היה כריסטמס.

למחרת קמנו ונסענו במעבורת לוולטה – עלינו לגני ברקה, עשינו סיור בתוך המנהרות שישמשו במחלת העולם השניה ושמענו את התותח. הסיור היה מאוד מעניין למבוגרים, לילדים זה היה מאתגר. בשלב הזה הסבלנות אבדה וחזרנו לדירה. בעלי חובב ההיסטוריה הלך למוזיאון malta at war שהיה צמוד לדירה ואני נשארתי עם הילדים לנוח.

אחר הצהרים יצאנו לסיור רגלי בבריגו, ראינו מלא יאכטות טבלנו רגלים במים וחזרנו לדירה.

ביום השלישי – בבוקר בעלי והילדים הלכו לאקספלורה – מוזיאון המדע ובילו שם את הבוקר בזמן שאני היתי בפגישות עבודה. אחר הצהרים כולנו נסענו לולטה באוטובוס, סיירנו ברחובות, אכלנו עוגה, וחזרו לבירגו חזרה במעבורת.

במהלך הסיור בוולטה נכנסו לחנות תיירות וסגרנו לנו יום שייט סביב האי שמגיע ללגונה הכחולה – הטיפ שלנו – לא להזמין באינטרנט – הסוכנים בנקודות השונות נותנים הנחות משמעויות על המחירים המתפרסמים.

השייט היה מאתגר מצד אחד כי מבלים הרבה שעות על היאכטה ומגיעים ללגונה הכחולה שכבר די עמוס, אבל מצד שני העביר את היום בכיף, שכל מה נשותר לנו היה לעצור לארוחת ערב באחת המסעדות בבירגו וללכת לישון אחרי יום מלא חוויות.

ביום החמישי בבוקר הלכנו ל- fort rinnella לראות את התותח הגדול ביותר בעולם. אחרי הסיור חזרנו, לקחת את הדברים שלנו, מונית למעבורת לגוזו.

אחרי המעבורת עוד מונית , התמקמות, בדיקת הבריכה המדליקה שהיתה ב-B&B וסיום היום בחוף רמלה החולי והמגניב. החזרה מהחוף היתה מאתגרת כי האוטובוס היה מאוד מאוד עמוס וחששנו שנתקע.

למחרת עם הרכב עשינו טיול סובב גוזו – התחלנו בmarsalfron, המשכנו דרך בריכות המלח ל-wied il-Ghasrr ומשם מה שנשאר מ-azzure window וה-inner sea. זה היה שילוב מעולה של נוף ורחצה במים. אחרי חזרה למלון, מלקחת והחלפת בגדים, המשכנו לארוחת ערב מצויינת ב-xlendi.

את בוקר היום הבא בילינו בויקטוריה – הבירה של גוזו ואחר הצהרים חזרנו לאי המרכזי.

ב-saint paul בין הבריכה של המלון לים לא התרחקנו הרבה – הספקנו לבקר באקוויריום היה מאוד מעניין (זמן סיור כשעה) ובמתחם ההשפרצות

הגברים גם הלכו לראות מכוניות עתיקות.

ביום האחרון – אחרי שהבנו שבכלל לא הספקנו לראות כלום עלינו על אוטובוס ה-hop-on hop off ועשינו סיבוב שכלל ביקור במדינה וחוף saint julian החולי.

ויתרו על הכפר של פופאי והפליימוביל כי זה הרגיש מיותר

מזג האוויר היה חם, אבל הטבילות במים היה מרעננות מאוד.

אני מניחה שעם ילדים גדולים יותר ושוחים טוב יותר – יכול היה להיות אפילו יותר כיף

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במלטה מתחילה כאן

דילוג לתוכן