חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלטה חופשת קיץ

מלטה היא אי ים תיכוני מדהים עם ערים מקסימות, צוקים סלעיים וחופים יפים. זה לא מפתיע שכל כך הרבה תיירים מגיעים למלטה ובשנים האחרונות היא הפכה להיות להיט של ממש.

המלטזים ידועים כעם חביב שידוע לקבל פנים בצורה חמימה, מלטה מציעה משהו לכולם, אם זה טיול משפחתי או טיול רומנטי מלטה היא יעד מעולה, אחד היתרונות של ביקור במלטה זוהי העובדה שהם דובר אנגלית מעולה כך שזה חוסך מכם הרבה בעיות תקשורת.

ההיסטוריה של מלטה פשוט מרתקת והיא הולכת מאות שנים אחורה, יש גם שפע של פעילויות ואטרקציות מדהימות, כמו למשל  צלילה במים הכחולים הצלולים המקיפים את האיים, מלטה היא שופעת חופים ורוב ימי השנה שמשיים מה שהופך אותה לאידיאלית

יש הרבה דברים לראות ולעשות במלטה, בנוסף זו מדינה יותר זולה מרוב היעדים באירופה, כך שבהחלט אפשר לעשות טיול בתקציבים מעולים ומשתלמים, מלטה היא יעד אידיאלי לחופשת קיץ בין אם זה טיול חברים, טיול משפחות או טיול רומנטי, אספנו עבורכם מידע על חופשת קיץ במלטה מה יש לעשות מה יש לראות ועוד.

חופשת קיץ במלטה

מזג האוויר במלטה הוא טוב כל ימות השנה אך בקיץ הוא אידיאלי עבור חופשה, האקלים הים תיכוני החופים המדהימים והאווירה הנפלאה הופכות את החופשה במלטה למהנה ביותר, בתקופת הקיץ מומלץ מאוד לבקר באחד החופים המקיפים את האי.

חוף גולדן ביי –  זהו אחד מהחופים הגדולים  והיפים ביותר של מלטה, החוף מאוד פופולרי במהלך חודשי הקיץ, אז הטיפ שלנו יהיה להגיע לשם מוקדם כדי להבטיח לעצמכם מקום על החוף. חוף זה פופולרי גם בקרב מבקרים שמחפשים הרפתקאות בטבע מפני שיש הרבה מפרצים ומפרצונים לחקור.

מפרץ ריביירה – זהו חוף קטן יותר מחוף גולדן ביי אך הוא מאוד אהוב גם על ידי המקומיים וגם על ידי תיירים, כדי להגיע אל החוף יש לטפס כמות לא קטנה בכלל של מדרגות כך שחשוב לקחת זאת בחשבון, מצד שני החוף כל כך יפה שזה הופך אותו למאוד פופולרי יש במקום גם בר בו תוכלו ליהנות מבירה קרה או מאחד הקוקטיילים שהם מגישים.

מפרץ גאדירה – זהו חוף אידיאלי לביקור עם ילדים, היתרון המשמעותי מהבחינה הזו זוהי העובדה שמי החוף רדודים מאוד ולאט לאט מעמיקים, זהו חוף אידיאלי לילדים קטנים ואתם יכולים להיות רגועים, בין היתר תוכלו למצוא בחוף של מפרץ גאדירה מגוון של פעילויות ספורט כמו למשל, גלישת רוח, סקי מים, קיאקים וגם שייט בסירות בננה.

מלבד חופי הים המדהימים שיש למלטה יש בה עוד מגוון גדול של אטרקציות מומלצות, מלטה מורכבת משלושה איים ומוקפת במפרצים רבים, יש המון מקומות שלא ניתן להגיע אליהם אלא באמצעות שייט.

שייט במפרצים של מלטה –  אחת האטרקציות הכי פופולריות במלטה זהו שייט סביב האיים, השייט הוא באמצעות יאכטה יוקרתית ופרטית כאשר אתם מקבלים קפטן משלכם שלוקח אתכם אל האתרים הכי יפים שיש באזור, אתם יכולים לעצור ולקפוץ למים הצלולים ולשחות.

השייט מלווה גם בארוחה ואתם יכולים גם לקחת שייט ארוך יותר הכולל לינה ביאכטה זוהי בהחלט חוויה מדהימה כאשר בלילה אתם אוכלים ארוחה על המים.

ביקור בצוקי דינגלי – אם אתם אוהבים טבע ונופים מדהימים אתם פשוט חייבים לבקר בצוקי דינגלי, הבעיה היחידה היא המיקום הרחוק יחסית, אך בהחלט שווה לעשות את המאמץ שוב בעיקר אם אתם חובבי טבע מושבעים.

גולת הכותרת של צוקי דינגלי היא נקודת התצפית המעניקה פנורמיות מדהימות על חוף הים. מלבד מסלול הליכה קצר, אין כמעט כלום בצוקי דינגלי מלבד כנסייה זעירה בראש גבעה הסגורה לציבור, המוקדשת לקדושה מריה מגדלנה, על אף שלא ניתן להיכנס לכנסייה כדאי לטפס אליה ולראות את הנופים המדהימים מהאזור שלה.

איפה להישאר במלטה בחופשת הקיץ

תקופת הקיץ היא התקופה העמוסה ביותר מבחינת תיירות במלטה, כך שמומלץ לבדוק כמה זמן מראש לגבי איפה אתם מתכוונים לישון, יש הרבה אפשרויות לינה במלטה וככל שתחפשו מוקדם יותר עולים הסיכויים שתמצאו דיל טוב יותר.

אם אתם מחפשים חופשה רגועה במלון, תוכלו למצוא מספר אפשרויות טובות עם תוספות כמו בריכות ואזורי פעילות אטרקטיביים לילדים, אם אתם מחפשים דירה משלכם אתם יכולים למצוא דירות דרך אייר בי אנד בי, טיפ חשוב, כדאי מאוד לבדוק ולשאול האם יש מיזוג בחדר תקופת הקיץ מאוד חמה במלטה ולא בכל החדרים יש מיזוג.

יש אפשרויות נוספות כמו צימרים מאובזרים או או וילות פרטיות עם שטח משלכם, בכל מקרה עדיף להתמקם במקום שקרוב למקום בו אתם מתכננים לבלות את זמנכם במלטה, חשוב לבדוק את הקרבה לתחבורה הציבורית כדי שתוכלו להתנייד ברחבי העיר בקלות.

שאלות ותשובות בנוגע למלטה חופשת קיץ - טיפים מה לעשות ולראות בקיץ במלטה

בהחלט כן, עונת הקיץ היא העונה המתויירת ביותר במלטה, זו התקופה שיש הכי הרבה אטרקציות וגם חופי הים המהממים נמצאים בשיאם בתקופת הקיץ, מלטה היא יעד אידיאלי לחופשת קיץ

כן זוהי התקופה האידיאלית לחופשה משפחתית במלטה, יש המון אטרקציות ואתם יכולים ליהנות באחד מפארקי המים או החופים המדהימים של מלטה.

 אם אתם נוסעים לחופשת בטן גב כדי לנוח מעט מהשגרה קחו לכם שבוע לפחות כדי שתוכלו ליהנות ממה שיש לאי המופלא להציע, תכננו את הטיול מראש וכמובן תתחשבו בכמה זמן אתם יכולים להרשות לעצמכם לצאת לחופשה.

לא ביחס לישראל או לשאר מדינות אירופה מלטה נחשבת ליחסית זולה, זה מאפשר לכם לארגן טיול ברמה גבוהה בעלות נמוכה באופן יחסי.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במלטה מתחילה כאן

דילוג לתוכן