חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלטה בחודש מרץ – 4 מבוגרים וילדה קטנה

רוצים לטוס למלטה בחודש מרץ? 2 זוגות מבוגרים ועוד ילדה אחת קטנה? יש לכם פוסט מסודר בשבילכם! לפניכם כל ההמלצות על חלוקת ימי הטיול במלטה לטובת תכנון טיול מושלם !

מזג האויר פינק אותנו וזכינו לשמש נעימה עד היום האחרון.
נסענו 4 מבוגרים + בת 4 וכל אחד זכה למה שעניין אותו.
4 לילות ראשונים ישנו במרכז וולטה בבית בן 3 קומות, 3 חדרי שינה, סלון, מטבח ומרפסת מדהימה עם ג'קוזי – מומלץ מאוד (750 ₪ ללילה). היה ממש פשוט להגיע לכל מקום ומאוד נהנינו מהשיטוטים בעיר הקטנה הזו.
אהבנו מאוד כל מסעדה שביקרנו בה אבל בא לי לציין באופן מיוחד מסעדה מיוחדת עם אוכל צמחוני וטבעוני (היה גם בשר) soul food.
הביקור בכפר הדייגים מרשלוק ממש כייפי – המלצה חמה מאוד: תזמינו מראש מקום במסעדות הטובות כי אחרת תמצאו את עצמכם בסוג ב'.
את 4 הלילות הבאים עברנו בבית ישן בעיירה רבט הסמוכה למדינה. בית גדול 3 קומות, 3 חדרים, מטבח, מרפסת פטיו וגג פתוח, האירוח היה מקסים אבל לא עפנו על הבית (350 ₪ ללילה), המיקום לעומת זה היה מעולה.
שם שכרנו רכב ומצאנו לטיולים לשייט במערות הכחולות, מקדשים עתיקים שחייבים לבקר בחאג' חכים, עיירות חוף, כפר פופאי החמוד, צורי דינגלי ועוד…
צאו לטיול בעיר מדינה בשעות החשיכה – זו חוויה אחרת לגמרי.
אסור להחמיץ את הביקור במערות הקבורה היפוגאום – מומלץ להזמין מקום מראש דרך האינטרנט. אם לא הצלחתם יש אפשרות לקנות כרטיסים של הרגע האחרון במחיר 40 יורו במבצר בוולטה.  יש תחבורה ציבורית מאוד נוחה למקום. הסיור לוקח למיטב זכרוני כ 45 דקות. אין מה לעשות באיזור, עשינו סיור ולא מצאנו כלום חוץ מכמה מסעדות ובתי קפה.
ההיפגאום נמצא באופן מפתיע בתוך מבנה שאי אפשר לזהות מבחוץ שזה שם, בתוך עיר הכי פשוטה ורגילה.
אנחנו הזמנו מונית מראש משדה התעופה – מיותר ויקר – מומלץ לקחת מונית מהשדה. בכללי כמעט כל נסיעה עלתה לנו 15-17 יורו, השתמשנו בהזמנת מוניות דרך האפליקציה ecabs – שירות מעולה.

מה מומלץ עם ילדים במלטה?

כפר פופאי נהדר ליום שלם.
האקווריום חמוד
שייט למערות הכחולות
כפר הדייגים מרשלוק
גני בראקה
טיול ברכבת במדינה

יש את הדולפנריום ופארק מים הסמוך. יש את העיר ולטה וקולנוע 5d מומלץ מאוד עם הילדים .שייט כמובן ונסיעה במעבורת לאי גוזו .מערה בכחולה ..יש בקצה השני פארק פליימוביל הילדים מאוד רצו אך נגמרו לנו הימים .

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במלטה מתחילה כאן

דילוג לתוכן