חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שבוע במלטה זוג + 1

טסים למלטה עם ילד ורוצים לקבל המלצות וגם טיפים על חופשה משפחתית באיי מלטה הקסומים? להלן מידע וטיפים על חופשה חלומית במלטה של זוג פלוס אחד:

* טסנו לשבוע זוג וילד בן 2.8. מזג האוויר היה נהדר (מלבד היום הראשון שהיה חם למות, בשאר הימים הטמפ' לא עברו את ה 30 מעלות והייתה בריזה נהדרת מהים)

* בחרנו לשכור רכב ולא הצטערנו לרגע. אנחנו אוהבים את החופש שלנו לבחור מתי ולאן לנסוע ותלות בתחבורה ציבורית עם ילד קטן הייתה נראית לנו טו מאץ'. שכרנו רכב מחברה מקומית (swift), קיבלנו רכב חדש עם כיסא בטיחות מהניילונים, המחיר כלל את כל הביטוחים וכיוון שהחברה הביאה לנו את האוטו ישר למלון יכולנו לקחת רכב קטן (לא היינו צריכים לדאוג שייכנסו כל המזוודות) מה שהשפיע על המחיר ולדעתי גם על חווית הנהיגה באי. אני יודעת שזה מאוד אינדיבידואלי, אבל מבחינתנו הנהיגה במלטה הייתה בסדר גמור, לוקח מעט זמן להתרגל אבל אחר כך באמת היה חלק, גם בכבישים הפחות טובים, פשוט נסענו לאט עם שני זוגות עיניים על הכביש ( וכמובן ששכרנו רכב אוטומטי, יש גבול גם למזוכיזם שלנו) כמובן שתמיד כדאי להשוות מחירים לפני, המחיר שאני קיבלתי ברנטלקאר אחרי שהוספתי נהג נוסף, כיסא בטיחות ושידרגתי לרכב אוטומט היה גבוה משמעותית מהמחיר שקיבלתי בסוויפט, וזה לפני שהוספתי ביטוח שכלול בסוויפט במחיר
* מלטה הפתיעה אותנו לטובה בכמות האטרקציות שהתאימו לנו מבחינת גיל הילד ומהעובדה שמתחת לגיל שלוש לא משלמים כמעט בשום מקום. האטרקציה שנבחרה פה אחד להצלחת הטיול היא הכפר של פופאי. היינו שם כארבע שעות ולא כיסינו הכל, טיילנו בין הבתים, הצטלמנו עם הדמויות השונות, היינו בים ובבריכה ונהננו מאוד. בחוף וסביב הבריכות מפוזרות מיטות חוף ענקיות ומוצלות ששימשו אותנו מאוד להפסקות מנוחה ואוכל. מומלץ בחום. מקומות נוספים שנהננו בהם מאוד הם פארק פליימוביל, האקווריום, מוזיאון המדע, ויום טיול בגוזו. למי שמגיע לגוזו עם ילדים קטנים אני ממליצה על חוות dreams of horses. בעל החווה מציל חיות, בעיקר סוסים, מכל רחבי אירופה. הוא מגדל אותם בחווה, משקם אותם, וחלקם הופכים לסוסי תרפיה עבור ילדים. הבת של הבעלים עשתה לנו סיור בחווה, ליטפנו והאכלנו את החיות ושמענו על העבודה שהם עושים בחווה. מומלץ בחום.
* דיס המלצה אחת שיש לי היא mediterraneo marine park. מופעי הדולפינים ואריות הים היו נחמדים מאוד, אך מלבדם כמעט הכל היה בתשלום נוסף- שחיה עם דולפינים, צילומים, ביקור מאחורי הקלעים. אפילו האכלה של התוכים הייתה בתשלום. יצאנו משם בהרגשה שזו הייתה מסחטת כסף שלא נתקלנו בכמוה בשום מקום אחר במלטה

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במלטה מתחילה כאן

דילוג לתוכן